Faq

Vragen en antwoorden over onze service


Veelgestelde vragen

Hoe kan ik zien of een artikel op voorraad is
Onze verhuurassortiment is behoorlijk uitgebreid maar uiteraard niet oneindig. Het komt praktisch zelden voor dat het artikel dat u wilt huren, niet op voorraad is. Mocht dat onverhoopt toch een keer gebeuren, dan nemen wij na ontvangst van uw bestelling telefonisch contact met u op om te overleggen over een vervangend artikel.
Als er iets stuk gaat, moet ik dat dan betalen?
In principe berekenen wij bij breuk, verlies of beschadiging achteraf tegen een vervangingsprijs aan u door.

Gaat een artikel tijdens de huurperiode stuk, neem dan altijd direct contact met ons op zodat wij eventueel met spoed een vervangend item kunnen leveren.

Indien niet direct contact opgenomen wordt,wordt de breuk alsnog in rekening gebracht.
Ik woon niet op de begane grond, kunnen jullie daar ook afleveren
Ja indien er een lift aanwezig is waar de huur spullen in kunnen.

Zo niet dan worden de huurartikelen uitsluitend op de begane grond afgeleverd en opgehaald. U dient zelf te zorgen voor het vervoer naar andere verdiepingen.
Kan ik de materialen voor een langere periode huren
Ja, dat kan. In het bestelformulier vult u eenvoudig de gewenste begin- en einddatum in en u ziet meteen de totale kosten. Voor elke extra dag wordt 25% van de huursom extra gerekend.

Het huurtarief voor het weekend (vrijdag bezorgen en maandag ophalen) is gelijk aan het tarief voor 1 dag huur.
Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen of terug brengen?
Party Support is van maandag tot en met vrijdag geopend van 9:00 tot 17:00 uur voor het ophalen en terugbrengen van huurgoederen. Op zaterdag en zondag zijn wij gesloten.
Wat zijn de bezorgkosten?
De hoogte van de bezorgkosten hangt af van uw postcode. Bij het invoeren van uw bestelling ziet u direct de verzendkosten op basis van de postcode van het afleveradres.
Hoe betaal ik mijn bestelling?
Na uw definitieve akkoord van het contract is de bestelling bevestigd en ontvangt u de factuur. Hierna kunt u meteen met Ideal betalen of het bedrag overmaken. Betaling dient plaats te vinden voor de dag van levering. Bedrijven kunnen afspraken maken over een betalingstermijn achteraf.
Indien er drank is besteld wordt dit ook meteen in rekening gebracht. Na de retour ontvangst betalen we de niet gebruikte materialen binnen een week terug.
Afhalers kunnen ook contant of met pin betalen.
Hoe laat worden de materialen bezorgd?
Onze afleveringen vinden in de ochtend, of in de middag plaats. Op de afleverdag kunt u ons vanaf 9 uur ’s ochtends bellen op 0251-218727 om te vragen of uw bezorging voor de ochtend of de middag staat ingepland. indien u 30 minuten van te voren gebeld wilt worden kunt u dat bij opmerkingen bekend maken. Indien u wilt dat de materialen op een bepaalde tijd geleverd of opgehaald worden dan dient u dat van te voren aan te geven. Wij proberen onze ritten zo efficient mogelijk in te delen. Door grote drukte kan het voorkomen dat de materialen niet precies op de door u gewenst tijdstip afgeleverd kan worden.
Ik kan iets niet vinden op de site. Hebben jullie het dan niet?
Wij kunnen helaas niet alles hebben. Maar we kunnen wel (bijna) alles regelen. Dus als u iets niet kan vinden neem dan contact op. Misschien staat het niet op de site maar hebben we het wel en anders regelen we het voor u. Alles om het u zo gemakkelijk mogelijk te maken.
Wat wordt er berekend als ik de goederen een weekend huur
In het weekend rekenen wij voor 1 dag gebruik en wordt er dus 1x de daghuur betaald. Wij zijn op zondag niet geopend en die dag berekenen we dus niet als een huurdag.
Dient het linnen gewassen te worden?
Wij begrijpen dat u het linnen niet schoon inlevert. Dat is geen probleem. Het is dus niet de bedoeling dat u ons linnen zelf wast. Dat doet onze wasserij al. Het enige wat u moet doen is het linnen droog inleveren.
Moet bestek, servies en glaswerk weer schoon ingeleverd te worden?
Deze schoonmaakkosten zitten al bij de prijs in. Het enige wat we u vragen is om alles spoel schoon weer in te leveren. Dus vrij van etensresten of restjes drank in de glazen. De glazen kunt u weer op z'n kop in de bijgeleverde kratjes terug stoppen. Op verzoek leveren we er ook opvangbakken bij.
Mijn apparatuur doet het niet. Wat moet ik doen?
De allereerste stap is natuurlijk altijd om voor de zekerheid te kijken of de stekker daadwerkelijk in het stopcontact zit en of er stroom op de groep zit. Als bijvoorbeeld de groep overbelast is zal uw zekering er uit vliegen.
Bij een aantal artikelen op onze site staan ook gebruiksaanwijzingen die u kunt downloaden. Bekijk deze dan voor verdere instructie.
Komt u er nog niet uit neem dan contact op, wij proberen u dan zo goed mogelijk te helpen en indien mogelijk zullen wij uw apparatuur vervangen. Hoe eerder u hier over belt hoe groter de kan is dat we het nog kunnen oplossen.